Säsongen hitintills har varit bra både på isen och på läktaren. Det har varit ett rekordintresse för matcherna och stödet på hemmaplan har varit fantastiskt med ett publiksnitt på 6 563. Vi ligger just nu långt över det publiksnitt som vi hade som mål inför säsongen.
– Det har varit en lyckad strategi så långt. Vi valde att paketera de sex första matcherna först och där har vi ett starkt snitt som hittills faktiskt är bättre än föregående säsong. Nu går vi in i det sista blocket för grundserien och har flera spännande matcher och teman som vi tror kommer göra det attraktivt att se matcherna på plats. Sedan ska vi också passa på att hylla det stora hemmastödet. Ett grymt jobb från ståplats och fler hemmasegrar hoppas vi ska vara ett fortsatt återkommande inslag, säger Jakob Westerlund, kommersiell chef, Brynäs IF.
Nu öppnar vi biljettförsäljningen för block 3 med hemmamatcher fram till 6/3-24. Det finns många härliga temamatcher, bland annat moderklubbsmatchen, i detta block och det är väldigt intressanta matcher som väntar.